واحد رسيدگي به شکايات
اهداف
ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان
افزایش میزان رضایتمندی بیماران و کارکنان از سازمان
فعالیت در راستای اهداف استراتژيك
شرح وظايف كارشناس رسيدگي به شكايات
1-دريافت شکايات کتبي و شفاهي
2- بررسي و تکميل اطلاعات مورد نياز در اولين فرصت با حضور شاکي و متشاکي
3- ارائه گزارش پيرامون موضوع شکوائيه به افراد ذيربط
4- بررسي شکايات واصله و ارائه راه حلهاي موجود قانوني به ارباب رجوع
5- ارجاع شکاياتي که مربوط به مراجع ذيصلاح ديگر ( نظير نظام پزشکي و ... ) مي باشد.
6- مراجعه به واحد مربوطه در رابطه با شکايات ارباب رجوع و تهيه گزارش
7- ارائه راهکارها و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط
8- شرکت در جلسات مرتبط با شکايات درماني
9- همکاري با مجموعه هاي مرتبط با خطاهاي پزشکي
10- تهيه گزارش عملکرد واحد رسيدگي به شکايات
11- انجام ساير امور محوله بنا به درخواست مقام مافوق در محدوديت هاي سازماني
نحوه ی دریافت شكایات
1. نامه :
بخش عمده ی كار های ارجاع شده به دفتر از طریق نامه می باشد كه از سوی مردم و یا مراجع مختلف ارجاع ميشود.
نامه هاي خود را مي توانيد :
به آدرس : مشهد - بيمارستان تخصصي چشم خاتم الانبياء (ص) مشهد - کد پستي 65919-91959 - واحد رسيدگي به شکايات و يا به پست الکترونيکي
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال فرمائيد.
2. تلفن :
عده ای از مردم شكایات خود را از طریق تلفن و گاه مستقیم به واحد اعلام می نمایند. این گونه موارد یادداشت شده و برای رسیدگی به كارشناسان
دفتر ارجاع می شود. شماره تماس 37281401 داخلي 190 تماس بگيريد.
3. مراجعه ی حضوری شاكیان:
با توجه به مسایل و مشكلات موجود ، بیشتر مردم ترجیح می دهند خود پی گیر نامه ها و درخواست ها یشان باشند. سعی بر آن است كه این گونه
موارد خارج از نوبت و در همان روز مراجعه رسیدگی و پاسخ داده شود، مگر مواردی كه نیاز به بررسی دقیق دارد.جهت ارائه يا پيگيري شکايت خود به
واحد رسيدگي به شکايات بيمارستان که در طبقه همکف جنب دفتر خیریه ، واحد روابط عمومی مراجعه فرمائيد.
4. فرم رسيدگي به شکايات:
در سايت بيمارستان اين امکان فراهم شده است که با تکميل فرم رسيدگي به شکايات ، مراحل بررسي و تجزيه و تحليل مشکلات راحتر و سريعتر
انجام گيرد.شما مي توانيد با کليک بر روي فرم زير،انتقاد يا شکايت خود را اعلام نمائيد.
|