صفحه اصلی بیمارستان خاتم الانبیاء| پست الکترونیک |العربیه | English

 

 
 
واحد رسيدگي به شکايات
 
 
 
        اهداف 
 
ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان

افزایش میزان رضایتمندی بیماران و کارکنان از سازمان

فعالیت در راستای اهداف استراتژيك

 

 

 

شرح وظايف كارشناس رسيدگي به شكايات
 

1-دريافت شکايات کتبي و شفاهي

2- بررسي و تکميل اطلاعات مورد نياز در اولين فرصت با حضور شاکي و متشاکي

3- ارائه گزارش پيرامون موضوع شکوائيه به افراد ذيربط

4- بررسي شکايات واصله و ارائه راه حلهاي موجود قانوني به ارباب رجوع

5- ارجاع شکاياتي که مربوط به مراجع ذيصلاح ديگر ( نظير نظام پزشکي و ... ) مي باشد.

6- مراجعه به واحد مربوطه در رابطه با شکايات ارباب رجوع و تهيه گزارش

7- ارائه راهکارها و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط

8- شرکت در جلسات مرتبط با شکايات درماني

9- همکاري با مجموعه هاي مرتبط با خطاهاي پزشکي

10- تهيه گزارش عملکرد واحد رسيدگي به شکايات

11- انجام ساير امور محوله بنا به درخواست مقام مافوق در محدوديت هاي سازماني

 
 
نحوه ی دریافت شكایات
1. نامه :
 
بخش عمده ی كار های ارجاع شده به دفتر از طریق نامه می باشد كه از سوی مردم و یا مراجع مختلف ارجاع ميشود.
 
نامه هاي خود را مي توانيد :
 
به آدرس : مشهد - بيمارستان تخصصي چشم خاتم الانبياء (ص) مشهد - کد پستي 65919-91959 - واحد رسيدگي به شکايات و يا به پست الکترونيکي
 
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال فرمائيد.

2. تلفن :

عده ای از مردم شكایات خود را از طریق تلفن و گاه مستقیم به واحد اعلام می نمایند. این گونه موارد یادداشت شده و برای رسیدگی به كارشناسان
 
دفتر ارجاع می شود. شماره تماس  37281401 داخلي 190 تماس بگيريد.

3. مراجعه ی حضوری شاكیان:

با توجه به مسایل و مشكلات موجود ، بیشتر مردم ترجیح می دهند خود پی گیر نامه ها و درخواست ها یشان باشند. سعی بر آن است كه این گونه
 
موارد خارج از نوبت و در همان روز مراجعه رسیدگی و پاسخ داده شود، مگر مواردی كه نیاز به بررسی دقیق دارد.جهت ارائه يا پيگيري شکايت خود به
 
واحد رسيدگي به شکايات بيمارستان که در طبقه همکف جنب دفتر خیریه ، واحد روابط عمومی مراجعه فرمائيد.

4. فرم رسيدگي به شکايات:

در سايت بيمارستان اين امکان فراهم شده است که با تکميل فرم رسيدگي به شکايات ، مراحل بررسي و تجزيه و تحليل مشکلات راحتر و سريعتر
 
انجام گيرد.شما مي توانيد با کليک بر روي فرم زير،انتقاد يا شکايت خود را اعلام نمائيد.